Novidades

Felicidades a tod@s os portugueses pelo seu pais tan fermoso

española

Membro Novo
Hola:

Primeiro de todo, quero desculparme porque non sei muito portugúes, agardo que me poidades entender igual.:)
Fai tempo que pesquiso umha web onde poder conversar con persoas de Portugal para que me podades dizer de lugares no Norte de Portugal que sexan fermosos para visitar.
Eu xa estiven en Valenca do Minho, Moncao, Melgaco, Viana do Castelo, Porto, Povoa de Varzim, Vila do Conde, Ponte de Lima, Braga, Guimaraes, Braganca, Vila Real, Chaves, pero gostríame saber de mais lugares...:).
Tamén estaría obrigada se me informais de as feiras que se fan ao ar livre, que son de roupa e mais barata que nas lojas (só sei da que se fai nas 4ª feira en Valenca, e a dos sábados en Vila Nova de Cerveira), non sei de mais que estas duas pero se vos me pudierais dizer de mais lugares onde se celebren e en que día do mes...:p.

Muito obrigada!!!!!!!:D

Española
 

filcoe

Membro Novo
Hola!!!

Às Segundas (Lunes) há a feira de Espinho. Segundo algumas vozes, a maior feira semanal do país!
 

española

Membro Novo
Hola:

¿Queres dizer Espinho de Aveiro? ¿ou é de outro sitio?

¿E, cando é feirado, tamén é na segunda feira ou pasase para o día seguinte (3ª feira)?

Obrigada,

Española
 

_Cats_

Membro Novo
española disse:
Hola:

Primeiro de todo, quero desculparme porque non sei muito portugúes, agardo que me poidades entender igual.:)
Fai tempo que pesquiso umha web onde poder conversar con persoas de Portugal para que me podades dizer de lugares no Norte de Portugal que sexan fermosos para visitar.
Eu xa estiven en Valenca do Minho, Moncao, Melgaco, Viana do Castelo, Porto, Povoa de Varzim, Vila do Conde, Ponte de Lima, Braga, Guimaraes, Braganca, Vila Real, Chaves, pero gostríame saber de mais lugares...:).
Tamén estaría obrigada se me informais de as feiras que se fan ao ar livre, que son de roupa e mais barata que nas lojas (só sei da que se fai nas 4ª feira en Valenca, e a dos sábados en Vila Nova de Cerveira), non sei de mais que estas duas pero se vos me pudierais dizer de mais lugares onde se celebren e en que día do mes...:D.

Muito obrigada!!!!!!!:)

Española

Hola Española :D

Antes demais quero te dar os PARABENS o teu portugues não é mau!!!

Um sitio que recomendo no norte a visitar é o Gerês, do qual tambem conheci recentemente!

Passa por lá se puderes

Boas Vacaciones
 
Top